Saturday, August 1, 2009

TAGGED by Raby

Aku telah ditag oleh raby scara xlgsg. Dia tulis kt ctu smua follower, disbbkn aku follower dan Raby memaksa aku wat so terpakse la wat kan...haha

nama-nama timangan anda ;

:: Balkis
:: Bal
:: ct
:: etie
:: kakak

anda seorang yang ;
:: suke shopping..lg2 bile tension.hahaha
:: suke sgt on9 kalo da kt umah...24 jam la kn...
:: banyak ckp bile da kenal dgn org tu...
:: mementingkan persahabatan la....


insan teristimewa ;
:: family
:: smua kwn2 aku (kwn yg baik shj)...hihi

lagu kesukaan ;
:: lagu2 ST12 n now lagu Rossa - Hey Ladies

makanan kesukaan ;
:: ape je mak aku masak

warna kesukaan ;
:: biru (sgt cantik la kan)

sikap yang buat anda stress ;
:: org yg ske bg aku mslh....

kali terakhir anda menangis ;
:: 2 hari lepas....

tag ini perlu dijawab oleh;
:: Raby
:: Nana
:: Huda
:: Kak Hanie
:: Irma
:: Leesa (ko kne tag lg..haha)
:: Khazi
:: Izzah
:: Semua follower..haha

No comments:

Post a Comment