Saturday, August 1, 2009

Aku kne tagged lagi???hmm....

1. kekasih saya adalah :
diri sendiri (lbih baik kan)..

2.saya sedang mendengar :
hey ladies by Rossa

3. saya patut :
bce buku..next week da test 1

4. saya suka :
shoping (time ade duit)..on9...tdo...

5. sahabat-sahabat baik saya :
ramai la tp yg baik2 je....(xnk tulis tkot ade yg tlupe tulis nnt kcik ati...hihi)

6. saya tak faham :
kenape manusia perlu hipokrit???

7. saya kehilangan :
sepasang kasut yg cantik (pekerja mak aku curik last day dia keje..sengal...)

8. ramai yang berkata :
ko ni pentingkan kawan....

9. makna nama saya :
Nama isteri Nabi Sulaiman A.S (ratu kerajaan Sa'ba)

10. cinta itu adalah :
menyakitkan...

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
tidur dgn nyenyaknya...

12. saya akan cuba :
study dgn tekun tnpa on9..hihi

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
smpai bile2 la...

14. saya paling meluat apabila :
tgk org yg sgt poyo + bajet bgus...

15. pesta/parti adalah :
bergembira...

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
rabbit kt umah ni...comel je...putih lak tu...

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
mse matrik..18 thun la kn...

18. hari ini :
jalan2 dgn mak n adik2 + on9 + stdy ckit....

19. malam ini saya akan :
pelok anje (bear yg 'dia' bg) sblm tido

20. esok pula saya akan :
study lor..nk exam ni...

21. saya betul-betul inginkan :
test dilambatkan...hahaha..

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
xtgk cermin kot ble bgun tido...

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping complex yg ade sales.....

24. Makanan barat atau Jepun :
mknn jepun xmo....xsdp...

25. bilik yang terang atau gelap :
terang..

26. bestfrend ever :
dtg jumpe aku..nnt aku bg tau....

27. saya nak tag :
raby
leesa..
huda..
nana..
kak hanie (wajib buat tau..)
khazie..
irma
izzah
all followers

4 comments: