Wednesday, July 29, 2009

T.A.G.G.E.D by Leesa

Khamis (30.7.2009) - da kul 2.10 a.m. tp aku still xleh tido...sok aku nk klua ngan raby plak...nk stdy mls...so aku jwb la tagged si Leesa....hihi...

sesiapa yang kena tagged perlu tulis 10 perkara tentang orang yang meng-tag kamu...


1) Sgt suke menyanyi..kalo psembahan kt kolej tu msti muke dia je yg nyanyi...haha...
2) Suka sgt amik gambar....hahahahhahaa.......ni yg akn kne gelak lbih2
3) Semakin tembam....
4) Seorg kawan yang baik..
5) Hidup secara nomad..hihi..pling lates kt keramat..byk sgt tmpt ko duduk...
6) Gile2 la kot...smpi blk make over dri sndri kt umah...
7) Dia 1 U dgn aku, 1 kolej, sme course n kdg2 1 klas la kot....1 blik blum lg kot...
8) Bawa kete mse final year...kete kenari tp aku lupe plat no...hihi
9) Suke men netball....ble wat slh mse game game blh wat muke comel lg...hihi...
10) Sronok kwn dgn dia...

orang yang di-tag kena tulis 10 perkara tentang dirinya sendiri...

1) Sgt syg family n kwn2 aku....
2) X suke makan nasi tp suke fastfood...(tu psl kurus) hahaha
3) Sgt xsuke manusia hipokrit..cam sengal je...jd je la dri sndri....
4) Byk sgt impian tmasuk nk wat bisnes ngan besfren aku...kalo jd la....doakan aku bjaye...
5) Suke on9 24 jam....asyk ym ngan org sme hari2....raby n yati.....tu je yg on9 hari n stiap mse
6) Sgt sukekn hp...tiap2 thun tuka kot...tp lps ni da xmo tuka dah.....da keje nnt bru pkir blk psl nk tuka hp..hahaha...
7) Nak sgt tunaikan impian family aku n impian aku sndri (byk tu impian aku)...
8) Suke tlg kwn2 coz kalo kwn2 kite gembire, kite pn gembire kn....tp kalo da wat jht ngan aku, jgn hrp la aku nk tlg....
9) anak sulong n harapan kluarga...
10) suke g jln2...cuci2 mate tgk baju ke kasut ke handbag ke....hihi

10 ciri LELAKI/wanita yang layak menjadi isteri/ SUAMI anda


1) Sangat memahami diri aku
2) Terima aku seadanya
3) Dapat membimbingkan aku dlm smua hal...
4) Menghormati family aku...
5) Setia, penyayang, jujur, baik hati dan tak mengabaikan aku
6) Ade dgn aku time susah or senang...time sedih n gembira
7) Pandai pujuk aku...
8) Romantik...hihi
9) Ade cri2 kepimpinan yg baik....dgn kate lain blh memimpin keluarga dan blh menyelesaikan mslh dgn baik
10) Seorg yg tegas tapi tak mengongkong....

Orang yang aku nk tag ialah........

1) Raby
2) Nana
3) Leesa (ko kne tag lg..haha)
4) Huda
5) Khazi
6) Irma
7) Izzah
8) Kak Hanie
9) Sesape je yg bce wajib buat jgk...haha



No comments:

Post a Comment