Saturday, August 1, 2009

Tagged psl bentuk badan ker??

Raby....xperlu ko nak tagged aku yg ni...aku xberat pun..ish...Tp aku wat gak utk penuhi impian ko...hahahah

1.Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?


mne leh bg tau...haha...org tertentu je tau..

2. Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? usia anda pada masa itu?

47 kg kot mse before msuk UPM

3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?


xperlu mkn pil2..da mmg langsing..haha


4.Berat paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?

mse bru lahir kot..tu paling rendah...xcaye tny mak aku..


5.Anda pernah sertai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?


xperlu smua nie..karut kot..


6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling terendah?


xpayah diet...mkn je...kompom xgemok...hihi

7.Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?

xde sbb berat badan nak naik...

8. Apakah target anda untuk kurus selepas ini?

xperlu target....

9.Miliki gambar anda dahulu dan kini?

ade je....aku kn ske gambo2....

10. Sila upload ok?


xperlu upload..buang mase


Aku nk tagged:
:: Raby
:: Nana
:: Kak Hanie
:: Huda
:: Leesa
:: Khazi
:: Irma
:: Izzah
:: Semua follower (wajib)

No comments:

Post a Comment