Saturday, August 1, 2009

AWARD from Raby...

The rules:

• Write three (3) interesting facts about the person who gave you this award.

Raby...
1. Seorang kwn yg baik...(baik ker)
2. Selalu slh pggil nme kwn2....dia akn sbut nme smua org..nme yg last skali tu bru btol..hihi
3. sgt suke shopping la kn..sggup dtg kramat 2 hari nk shopping...

• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

1. shopping..shopping..dan shopping....
2. on9 je 24 jam...ym or fb la kn....
3. suke dgr lagu kalo da bosan thp maks or klua jln2....dok dlm kete pusing2 pn jadi..asalkn klua....haha
4. suke hp..haha...aku ni da asyik tuka hp..pasni xmo tuka da...
5. aku ske sgt tidur kalo da xde bnda sgt nk wat...
6. tiap2 mggu g psr mlm la kn...pastu singgah jap J.J AU2...pusing2 sdh...xpyh bli pn xpe....
7. aku ske mkn KFC...kn raby kn...
8. ske tlg org n kwn2 yg baik shj la kn....memilih jap...kalo tlg kwn xbaik pn diorg xreti trime kasih...kn2....
9. kalo da start sem mcm tiap2 mggu aku nk blk umah.....
10. Rajin gak gi melalak (karaoke) or men bowling ngan mass kt Ampang Point...cri aku kt sne k..hihihi


• Pick your seven (7) most deserving recipients and describe them.

Raby
Kak Hanie
Nana
Huda
Leesa
Khazi
Irma
Izzah

1 comment: