Thursday, July 9, 2009

:: Kembali ke KoleJ ::

Ahad (5 Julai 2009) - Akhirnya aku telah pulang ke kolej tercinta da dah tau pn rumate aku...Lyda rupenya...hukhuk...dan aku meneruskan perjuangan selama setahun lagi dan kini bergelar pelajar tahun akhir...hihi...Sem nie aku amik 5 subjek...4 subjek killer (advance,ais,MA,audit) n 1 lg xtau la killer ke x (investment)..hihi....selama beberapa tahu kt cni, baru sem ni aku dpt rase bestnye bile jumaat xde klas n khamis smpi kul 11 pagi je...sgt best...blh blk umah lame2 ckit...Siang maybe aku bs dgn klas tp mlm aku dpt merasa sedikit kebosanan..maybe blum tertekan dgn exam n assignment..maklumla bru je start klas...hihi...kat cni aku nk bg tau jadual klas aku (kalo korg xnk tau pn aku nk bg tau gak)....hahaha...

Isnin : 10.00 a.m. - 2.00 p.m., 5.00 p.m. - 7.00 p.m.

Selasa : 8.00 a.m -1.00 p.m., 5.00 p.m. - 6.00 p.m.

Rabu : 9.00 a.m - 10.00 a.m., 2.00 p.m. - 3.oo p.m.

Khamis : 10.00 a.m. - 11.00 a.m. (sejam je, xberbaloi)

Jumaat, Sabtu & Ahad : Holiday (xde klas)...hihi

No comments:

Post a Comment