Thursday, July 9, 2009

Sehari di Kuantan

Rabu (1.7.2009) -Aku, mass ngan mimi (adik aku) bertolak ke Kuantan pukul 10.45 a.m. setelah mnyelesaikan beberapa perkara seperti anta keta aku service, amik keta cousin aku n gi amik i/c ktiorg yg kitorg saje2 wat baru...hihi...Akhirnya aku smpi kt umah sewa mimi kul 2.oo p.m. stelah bhenti rehat di R&R Gambang stgh jam...lapo sgt so bhenti makan...nyam2..

Sampai je kt umah dia, aku tertido sejam akibat kepenatan..maklumla sorg je drive...lpas aku bgun..kitorg pn bergerak ke Telok Cempedak (TC)..sgt best suasana petang kat situ..tenang je tgk laut tue...

Ni la antara gmbar kt TC

Lepas je da puas jln2 kt TC, kitorg pn tros singgah kt benteng jap...

Ready to go next place

Kt benteng!!

Lastly ble cam da agak penat kt sne...kitorg pn bergerak la blk KL dgn kepenatan...cadangnya nk trus lepak Ampang Point gi karaoke...tp akibat terlalu kepenatan dan kehabisan tenaga, kitorg decide nk blk umah n tros membongkang...haha....

Going back to KL!!!!!

No comments:

Post a Comment