Tuesday, December 1, 2009

Kebenaran

hmm...kebenaran???mestilah suatu bnda yg benar kn...xkn la penipuan...bru2 nie aku dpt tau 1 cte...xtau nk mrh ke nk bnci ke nk maki ke or nak santau....erk santau???xmo2...doseee~~
aku xpaham dgn dia....bnda da lps bertahun dah tbe2 terungkit kembali..dia sndri xske mengungkit tp crite ni klua dr mlut dia...aduh...aku xpaham btol....ade gak manusia mcm nie...crite yg pling sng dia wat adelah letakkn smua ksalahn kt aku tp kesalahn sndri xnmpk....npe xjmpe je aku..tny cite sbnr....bincg elok2..smua ni slh phm je...aku mls nk tny dia.....biar la dia..biar dia dgn khidupan dia...jgn ggu khidupan aku...lantak la dia nk cte ape pn...yg pnting aku tau spe aku....arghh!!!!!..geram sgt2!!!n one more....kalo laa dia bce entry nie...blh x jd dri sndri???jgn hipokrit!!!!belajar la menerima kesalahan sendri..jgn nk letakkn kesalahan tu kt org lain semata2 utk nk menutup kesalahan sendri.........

No comments:

Post a Comment