Monday, November 30, 2009

bergembira untu seketika

Beberapa hari selepas cuti sem bermula, aku pn pegi la KUANTAN amik adik aku...da smbil amik adik tu pe lg kan..jln2 la di kala bosan time cuti2 nie....aku g dgn besfren aku a.k.a DIYANA n adikku IQBAL...Mass xdpt g sbb xdpt cti....aku gerak petang gak pas jumaat...smpi sne trus cari hotel..so kitorg decide stay kt HOTEL SERI MALAYSIA coz nk save budget....hihi


:: Mase baru sampi kat hotel ::

Penat pny psl...smpi2 je terkam katil dlu..haha...sambil tu wat planning mne nk g dgn keadaan hujan setiap mase...tdo pn best....pas maghrib kitorg gerak g umah adik aku...tp singgh psr mlm jap...bli mknn pny la byk..nafsu mkn xleh blah...last2 xabih..kn da mbazir...pas da melantak sepuasnya, kitorg gerak g Eastcost Mall (ECM)...tgk wayang cite SENARIO EPISOD 2: BEACH BOY.....


:: sementara tggu wayang start kt ECM ::

Pukul 1 pagi bru kitorg blk hotel..pastu layan NUR KASIH plak smpi kul 3 pagi...hihi...sok tu tdo ler puas2 before check out...dengan adik aku yg da cm singe laut wat show kt swimming pool tu..nsib baik comel..hihi...kul 12.30 tgh ari aku pn g amik adik aku kt umah sewa dia tros blk KL..hihi

:: before balik KL ::


No comments:

Post a Comment