Sunday, November 8, 2009

kEriNduAn meLanDa DiRi

9 November 2009 (12.48 a.m.)
Aku da sepatutnya start study for last paper aku...audit....tapi da bape ari hati aku mcm tak tenteram....adakah aku terlalu takot paper last nie...aduh...terasa sem ni aku banyak main plus dugaan yang banyak di hari2 yang aku ade paper...hope for last paper nie xde la dugaan yg dtg...


Penat aku berfikir nape aku rase mcm nie....adekah aku tgh rindu kt seseorang????


hmmmm.....tp siapa???bf???
xmungkin!!!!aku mne de bf...kdg2 cinta menyakitkan...betul ker??maybe....bdasarkan pengalaman...mgkin blum jmpe cinta sejati...




mungkin aku rindukan mse2 bersama kawan2 kot....rindukan ketenangan....perlu bercuti!!!



hmmm....xpe la...habiskan dulu last paper...then kite enjoy!!!mse ni la aku nk bgembira dgn kwn....yeah!!!

No comments:

Post a Comment