Monday, May 17, 2010

mengambil adikku di kuantan


Tanggal 14 MEI 2010, aku dgn Naza g kuantan amik adikku yg dah habis blaja...sgt jauh pjalanan kitorg...mmg pnat....tp bkn aku yg drive...huhu...mlm sblm tu dgn kegedikan yg terserlah..aku order cupcakes kt izzah tuk mkn sme2 sok....huhu,,,cntik x??


bile aku da kebosanan dok dalam kete tu...aku pn kacau la naza drive....hihi....bkn kacau bkn2 ek...amik2 gmbr je utk hilangkan bosan......

bile nak blk kL, kitorg pn mengacau adik aku coz kne pisah dgn pakwe..tido sambil nagis ditemani hujan yang lebat n lagu yang sdih...huhu


2 comments:

  1. cupcakes tu comel! kirim kt sabah utk aku. cepat ambil pen dan kertas.! ambil alamat aku!!hehe

    ReplyDelete
  2. comel kn...tp kalo pos smpi sabah, aku xtau jd per...huhu...mgkin makin btambah comel...hihi..

    ReplyDelete