Tuesday, May 18, 2010

Hari pertama berkerja

17.5.2010 - Hari pertama aku memulakan kerja setelah aku abis belajar & 2 minggu mnjadi penganggur di rumah...Aku kerja kt worldwide, seksyen 13....nme company di rahsia kn...hahahahaha.....best gile keje 1 opis dgn membe sndri iaitu Siti Muslihah...kitorg dok serumah kt tmn klang utama....
first day aku msuk opis kul 11.....pastu bos xdtg lg...dia msuk ptg...so keje aku adalah on9 spnjg hari smpi la bos dtg.....then dia dtg bru la bg aku keje.....huhu...aku pn trus bekerja dgn tekun tnpa memikirkan apa2...wahh poyo...tepat kul 6 ptg itorg pn cabut balik umah.....
Sampai umah penatnya xterkata...mcm la aku ni byk keje tp ade la rse mcm penat bkebun...hahaha....gedik tol...k la...aku nk rehat...bye2....

*maaf tiada gmbr...hihi

No comments:

Post a Comment