Friday, October 15, 2010

10.10.10 ~ my convocation


10.10.10 tarikh yg amat bermakna bagiku...mgkin tarikh ni bmakna jg bg org lain tp bg aku tarikh ni adalah hari konvokesyen aku stlh 4 tahun belajar di UPM...Akhirnya pada tarikh nie aku dapat jgk ijazah....hee......

aku smpi di UPM pukul 1 lbih n trus g dewan bersama2 adik2 ku, mass n kak nadia...

adik-adik ku

kak nadia n kimi

mass ~ my bff

sempat gak la kitorg bergambar be4 msok dewan...hihi

ma fwenz
ex-KMK (Kolej Matrikulasi Kedah)

lps tu plak aku teman diorg g cri bunge...diorg pn soping2 bunge utk aku...hehe....aku msok dewan kul 2 lbih cmtu la...pas je smua perarakan masok n bce doa, diorg pn start la bagi2 degree...pastu rest jap dlm kul 3 lbih utk ucapan pro-canselor n persembahan lagu congratulations...best sgt....huhu....

pas lagu tu sambung lg bagi....then kali ni turn kitorg plak nek atas stage...neves xkire pdhal nek atas stage tu kjp je...haha...pas abis tu nyanyi la lgu upm n negaraku....pas perarakan klua kitorg pn blh klua dewan..mse tu da nk kul 5 ptg kot....smbil jln klua, aku ckp dlm hati "akhirnya aku dpt gak ijazah" smbil snyum...hihi....

Klua je dewan, tros cri2 kt mne family aku...cari pny cari tetibe nmpk cinta atiku tgh pgg bunge n beber....huhu...dr jauh aku da snyum...heppynye xterkata.....thank syg utk bunge n beber tu...hihi....

with my cyg n hadiah2 darinye...huhu...maceh

ske sgt gmbr ni..hee

Pastu ape lg...sesi bergambar bersama kawan2 la....my cyg setia menemaniku mase aku amik gmbr dgn kwn2....familyku da tggu kt kete..hehehe...pas da penat amik gmbr + aku lapa giler xmkn lgsg...kitorg pn g la kt kete...


sempat lg brgamba kt london bridge..pasni rindu la nk jln atas nie...huhu....then kitorg g mkn kt Maulana...my cyg blanje kitorg smua mkn...huhu....maceh again....then tros blk umah kepenatan...huhu

hadiah2 utkku...thanks...


TAHNIAH KAT DAK2 BACELOR PERAKAUNAN UPM!!!!
& MEMBE2 YANG KONVO SKALI WLAUPUN LAIN COURSE...
SERTA ADIK AKU YG KONVO 14.10.10 KT UPM JGK....



p/s: kalo nk tgk lg gmbar2...tgk kt fb aku ye...

No comments:

Post a Comment