Friday, January 15, 2010

Akhirnya...

Kebosanan malam...wlaupon trase penat tp aku xleh nk tdo jgk....di saat ini ade 1 prasan benci dlm dri aku yg smakin membuak2.....smakin menyampah...aku benci dia!!!!!!!!aku benci kehadiran dia dlm hidup aku....pd muleny aku xpenah mbenci dia...tp ape dia yg dia da wat n aku da dgr psl dia mbuat prasaan bnci kt dia ade dlm dri aku...smakin lme prasaan benci itu btambah....kalo aku diberi peluang utk mbunuh, dia lah org pertama...tp xbaik mbnuh..bdose... dpt tmpr dia puas2 pn jdi...aku nk dia sedar...jgn bangga diri..

Utk apa dia mereka cerita....salah ke kalo mengaku slh sndri atau pn kalo da xnk sgt mngaku slh, xpyh ungkit cite yg da btahun....utk apa kite nk bangga diri dkt org lain...dlm erti kate lain menganggap diri sndri 'perfect' @ bajet bagus sgt....xde mnusia yg sempurna...xde gune kite ckp besar...aku sedar aku bkn la manusia yg sempurna...xde la sebaik die (sbb dia rse dri dia baik..haha)....tp xperlu dia nk bercerita hal aku kt kwn2 dia yg xkenal aku...motif???menutup kesalahan sndri????WTF!!!!!!!xpyh crite lgsg kn sng...xde spe tau...xde yg sakit hati....lebih baik mngaku slh atau bdiam diri drpd mereka crite yg xbtol...aku rse kebencian aku ni da xblh nk di simpan..mgkin aku xdpt smbunyikn benci ni kalo tserempak dgn dia...maafkn aku wahai si dia sbb mbenci dirimu....

p/s utk dia (kalo dia terbace): pape pun sorry sbb benci ko...haha....ko xpyh la nk cite hal aku kt kwn2 ko..aku rse diorg pn xnk tau....dlu ko yg nk aku trime ko tp ko ckp kt kwn2 ko, aku syok sendri...manusia jnis apekah ko ini????ko xpyh nk rse dri ko tu bgus la...ko xbgus mne pn...kalo ko bgus sgt....ko xkn mengata psl kwn2 ko kt blakang diorg...dkt aku pn ko pnah cte (mengata) psl kwn ko tmasuk 'besfren' ko tu....ape prasaan diorg kalo aku bgtau kt diorg pe yg ko ckp??mgkin ko akn hilang kwn..aku xsejahat tu...aku xkn cite ape yg ko cte kt aku...tp tlg la jgn jd hipokrit...jd dri sndri...jgn mereka crite utk ttup ksalahan sndri....aku hrp ko sedar..jgn ulangi kesilapan lalu...

No comments:

Post a Comment