Wednesday, June 24, 2009

RESAK!!!!!!

Semalam aku tak dapat tido...sgt tension...dari pukul 2.30 pagi aku baring smpi la pukul 7 pg bru aku dpt tdo...nape aku ssh sgt nk tdur....aku sempat kemas bilik, lipat, bju n kjut adik aku gi skolah...akhirnya aku tertido jgk...Sedang aku lena diulit mimpi (cewahh...), tbe2 handphone aku bunyi, 1 message receive...rupenya message dari Linda....

"Bal ym jap"

Aku pn bgun terus g bukak laptop dengan hati yang tertanya-tanya 'nape linda sruh on ym tbe2 nie?' Pastu aku dapat lg 1 message dr Linda jgk...
"Bal ym jap penting"

Aku mule berpikir ape yang penting sgt nie...teruja nk tau...tp maxis broadband nie lambt plak connect....Akhirnya aku berjaya gak ym dgn Linda..Rupenya perkara "penting" yg Linda maksudkan tu dah boleh check bilik mane yg kitorg dpt sem dpn....hmmm...ingt ape la...Aku pn trus bkk smp nk check blik...instinct aku kuat ckp aku dpt blik ats n blok resak....Akhirnya instinct aku btol...aku dapat blok RESAK R314!!!nape sgt tinggi blik aku nie.....ini mbuatkn aku smakin malas nk trun..Ske ataupun tidak aku dah menjadi warga resak.....haha...xpe2..bak kata Raby "hujung minggu kite balik umah"..yihaa...itu yg penting..Tapi sape ek roomate aku???nk gak tau...blik Khazi dgn Yatizul 1 floor dgn aku...blik Linda plak kt bwh blik aku..Senior len yg dok Resak gak ialah......Ayu, Haida...hihi..Aku da merasa smua blok kcuali blok dak laki la...1st & 2nd year = Kemuning, 3rd year = Kempas, final year = Resak. haha..tak saba nk blik kolej sbb da kebosanan kat umah tapi barang lgsg xkemas lg...nnt da blk UPM msti xsabar nak cuti...lalala~~~


No comments:

Post a Comment